Kosár
A kosár üres. kosár megtekintése

Virányi Péter - Reklámszociológia

Nagyobb kép Virányi Péter - Reklámszociológia

amit vásárlóink mondtak a termékről

 

Értékeld elsőként!

Cikkszám: 110658

  • Gondolat Kiadó, 2010 | 354 oldal | ISBN: 9789636932466

 

részletes leírás

2016.09.02.

4.500 Ft

  • Nem kapható

    A terméket már nem forgalmazzuk.

    Nézd meg mások milyen hasonló terméket vásároltak:

    részletes leírás

    Vegyünk valamit, és ettől minden megváltozik. A reklámok a fogyasztást teszik a társadalom központi értékévé. Ha megveszünk egy árut, vagy igénybe veszünk egy szolgáltatást, akkor ezzel boldogságot és vágyainknak, álmainknak megfelelő életformát veszünk. Úgy érezzük, hogy boldogok leszünk, hiszen a boldogság ígéretével manipulálnak bennünket. A módszerek finomodásával a reklámozás maga is külön szakmává nőtte ki magát, amelyben több különböző tudományág képviselteti magát, melyek közül az egyik a szociológia - egészen pontosan annak erre szakosodott ága, a reklámszociológia. A kötet, amely a reklámszakma legkiválóbb elméleti és gyakorlati szakembereinek tanulmányait gyűjtötte össze, arra keresi a választ, hogy - a szociológiára támaszkodva - milyen eszközökkel dolgozik a reklám, hogy hatását elérje. A válogatás átfogóan és az egyetemi jegyzetekhez, szöveggyűjteményekhez méltóan, mégis színesen és érdekesen vezeti be az olvasót a reklámok zegzugos világába, úgy, hogy újszerűen körvonalazza a szociológia létjogosultságát ebben a különös kommunikációs térben. A könyvet ajánljuk a reklámszakma kutatóinak és gyakorlati szakembereinek, a kommunikáció- és médiatudomány oktatóinak és hallgatóinak, továbbá mindenkinek, aki érdeklődik a reklámok hatásmechanizmusa és pszichológiája iránt.

    amit vásárlóink mondtak a termékről

    Ez a név fog megjelenni a hozzászólásnál (kötelező)

    Pl.: Könnyű használat, jó ár

    Pl.: Könnyen karcolódik, lassú menü

    Min. 6 karakter
    Az elküldött értékelés néhány percen belül jelenik meg az oldalon.

    • Kötelező megadni a nevet, ami legalább 2 karakter hosszú kell legyen!
    • Az értékelés szövege legalább 6 karakter kell legyen!

    Fórumszabályzat, moderálási elveink


    Összehasonlítás: 0 db termék
    Összeset törli
    Kijelöltek összehasonlítása
    Legfeljebb 4 termék összehasonlítására van lehetőség.
    Összehasonlításhoz jelöljön ki legalább két terméket!
    A kiválasztott termék nem hasonlítható össze az összehasonlító listán található többi termékkel. Kívánja a listát törölni?

    Kérjük, várj!